Το Σαββατοκύριακο 11 και 12 Μαρτίου 2017 υλοποιήθηκε από το Επιμελητήριο Τρικάλων για δεύτερη συνεχόμενη φορά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα: «Στρατηγική & Διαχείριση Πωλήσεων Λιανικής», λόγω έντονου ενδιαφέροντος των επιχειρηματιών – μελών του.
Τα θέματα που παρουσιάστηκαν και αναπτύχθηκαν από τον Εισηγητή κ. Σιγανό Νίκο – Σύμβουλο Στρατηγικής και Πωλήσεων, ήταν τα κάτωθι:
– Ανταγωνιστική Εμπειρία Επίσκεψης και Μοντέλα Πώλησης και Εξυπηρέτησης
– Στρατηγικές Κτισίματος Πιστότητας
Έννοια Πιστότητας. Η Πιστότητα δημιουργεί πωλήσεις.
Ο Σχεδιασμός της Ανταγωνιστικής Εικόνας.
Εικόνα Ποικιλίας, Εικόνα Ποιότητας, Εικόνα Εξειδίκευσης, Εικόνα Εξυπηρέτησης, Εικόνα Τιμών, Εικόνα Κατηγοριών.
Σχεδιασμός Προωθητικών Ενεργειών Πιστότητας και Προγράμματα CRM.
– Στρατηγικές Αύξησης Απόδειξης
Ευκαιρίες Ανάπτυξης Κατηγορίας, Βαθμός Διείσδυσης Κατηγορίας, Δυνατότητες Αύξησης Πωλήσεων Κατηγορίας.
Ανάπτυξη Προγραμματισμένων και Αυθόρμητων Αγορών.
Σχεδιασμός Προωθητικών Ενεργειών Αύξησης απόδειξης.
Συμπληρωματικές Πωλήσεις.
– Διαχείριση Απόδοσης Καταστήματος
Coaching Προσωπικού Πωλήσεων για βελτίωση απόδοσης
Επιθεώρηση Καταστήματος / Δικτύου
Mystery Shopping