To περασμένο Σαββατοκύριακο υλοποιήθηκε το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Στρατηγική & Διαχείριση Πωλήσεων Λιανικής» από το Επιμελητήριο Τρικάλων

Το περασμένο Σαββατοκύριακο 18-19 Φεβρουαρίου 2017 διεξήχθη από το Επιμελητήριο Τρικάλων το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Στρατηγική & Διαχείριση Πωλήσεων Λιανικής» για τις επιχειρήσεις – μέλη του με αντικείμενο δραστηριότητας στον κλάδο του λιανικού εμπορίου.

Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κος Σιγανός Νίκος – Σύμβουλος Στρατηγικής και Πωλήσεων.

Τα θέματα που παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν μέσω της διαδραστικής συμμετοχής των επιχειρηματιών ή/και στελεχών ήταν:

– Ανταγωνιστική Εμπειρία Επίσκεψης και Μοντέλα Πώλησης και Εξυπηρέτησης
– Στρατηγικές Κτισίματος Πιστότητας 
Έννοια Πιστότητας. Η Πιστότητα δημιουργεί πωλήσεις.
Ο Σχεδιασμός της Ανταγωνιστικής Εικόνας.
Εικόνα Ποικιλίας, Εικόνα Ποιότητας, Εικόνα Εξειδίκευσης, Εικόνα Εξυπηρέτησης, Εικόνα Τιμών, Εικόνα Κατηγοριών.
Σχεδιασμός Προωθητικών Ενεργειών Πιστότητας και Προγράμματα CRM.
– Στρατηγικές Αύξησης Απόδειξης
Ευκαιρίες Ανάπτυξης Κατηγορίας, Βαθμός Διείσδυσης Κατηγορίας, Δυνατότητες Αύξησης Πωλήσεων Κατηγορίας.
Ανάπτυξη Προγραμματισμένων και Αυθόρμητων Αγορών.
Σχεδιασμός Προωθητικών Ενεργειών Αύξησης απόδειξης.
Συμπληρωματικές Πωλήσεις.
– Διαχείριση Απόδοσης Καταστήματος
Coaching Προσωπικού Πωλήσεων για βελτίωση απόδοσης
Επιθεώρηση Καταστήματος / Δικτύου
Mystery Shopping

Λόγω του έντονου ενδιαφέροντος κι άλλων επιχειρηματιών στον κλάδο του λιανικού εμπορίου να το παρακολουθήσουν, προγραμματίστηκε για το διήμερο 11-12 Μαρτίου 2017 να υλοποιηθεί ο επαναληπτικός κύκλος αυτού.

 

1η ημέρα σεμιναρίου
1η ημέρα σεμιναρίου

1η ημέρα σεμιναρίου
1η ημέρα σεμιναρίου

1η ημέρα σεμιναρίου
1η ημέρα σεμιναρίου

2η ημέρα σεμιναρίου
2η ημέρα σεμιναρίου

2η ημέρα σεμιναρίου
2η ημέρα σεμιναρίου

2η ημέρα σεμιναρίου
2η ημέρα σεμιναρίου

2η ημέρα σεμιναρίου
2η ημέρα σεμιναρίου