Το περασμένο Σαββατοκύριακο 18-19 Φεβρουαρίου 2017 διεξήχθη από το Επιμελητήριο Τρικάλων το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Στρατηγική & Διαχείριση Πωλήσεων Λιανικής» για τις επιχειρήσεις – μέλη του με αντικείμενο δραστηριότητας στον κλάδο του λιανικού εμπορίου.
Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κος Σιγανός Νίκος – Σύμβουλος Στρατηγικής και Πωλήσεων.
Τα θέματα που παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν μέσω της διαδραστικής συμμετοχής των επιχειρηματιών ή/και στελεχών ήταν:
– Ανταγωνιστική Εμπειρία Επίσκεψης και Μοντέλα Πώλησης και Εξυπηρέτησης
– Στρατηγικές Κτισίματος Πιστότητας
Έννοια Πιστότητας. Η Πιστότητα δημιουργεί πωλήσεις.
Ο Σχεδιασμός της Ανταγωνιστικής Εικόνας.
Εικόνα Ποικιλίας, Εικόνα Ποιότητας, Εικόνα Εξειδίκευσης, Εικόνα Εξυπηρέτησης, Εικόνα Τιμών, Εικόνα Κατηγοριών.
Σχεδιασμός Προωθητικών Ενεργειών Πιστότητας και Προγράμματα CRM.
– Στρατηγικές Αύξησης Απόδειξης
Ευκαιρίες Ανάπτυξης Κατηγορίας, Βαθμός Διείσδυσης Κατηγορίας, Δυνατότητες Αύξησης Πωλήσεων Κατηγορίας.
Ανάπτυξη Προγραμματισμένων και Αυθόρμητων Αγορών.
Σχεδιασμός Προωθητικών Ενεργειών Αύξησης απόδειξης.
Συμπληρωματικές Πωλήσεις.
– Διαχείριση Απόδοσης Καταστήματος
Coaching Προσωπικού Πωλήσεων για βελτίωση απόδοσης
Επιθεώρηση Καταστήματος / Δικτύου
Mystery Shopping
Λόγω του έντονου ενδιαφέροντος κι άλλων επιχειρηματιών στον κλάδο του λιανικού εμπορίου να το παρακολουθήσουν, προγραμματίστηκε για το διήμερο 11-12 Μαρτίου 2017 να υλοποιηθεί ο επαναληπτικός κύκλος αυτού.
1η ημέρα σεμιναρίου
1η ημέρα σεμιναρίου
1η ημέρα σεμιναρίου
2η ημέρα σεμιναρίου
2η ημέρα σεμιναρίου
2η ημέρα σεμιναρίου
2η ημέρα σεμιναρίου