|
Το Σαββατοκύριακο 11 και 12 Μαρτίου 2017 υλοποιήθηκε από το Επιμελητήριο Τρικάλων για δεύτερη συνεχόμενη φορά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα: «Στρατηγική & Διαχείριση Πωλήσεων Λιανικής», λόγω έντονου ενδιαφέροντος των επιχειρηματιών - μελών του.
Τα θέματα που παρουσιάστηκαν και αναπτύχθηκαν από τον Εισηγητή κ. Σιγανό Νίκο – Σύμβουλο Στρατηγικής και Πωλήσεων, ήταν τα κάτωθι:
- Ανταγωνιστική Εμπειρία Επίσκεψης και Μοντέλα Πώλησης και Εξυπηρέτησης - Στρατηγικές Κτισίματος Πιστότητας Έννοια Πιστότητας. Η Πιστότητα δημιουργεί πωλήσεις. Ο Σχεδιασμός της Ανταγωνιστικής Εικόνας. Εικόνα Ποικιλίας, Εικόνα Ποιότητας, Εικόνα Εξειδίκευσης, Εικόνα Εξυπηρέτησης, Εικόνα Τιμών, Εικόνα Κατηγοριών. Σχεδιασμός Προωθητικών Ενεργειών Πιστότητας και Προγράμματα CRM. - Στρατηγικές Αύξησης Απόδειξης Ευκαιρίες Ανάπτυξης Κατηγορίας, Βαθμός Διείσδυσης Κατηγορίας, Δυνατότητες Αύξησης Πωλήσεων Κατηγορίας. Ανάπτυξη Προγραμματισμένων και Αυθόρμητων Αγορών. Σχεδιασμός Προωθητικών Ενεργειών Αύξησης απόδειξης. Συμπληρωματικές Πωλήσεις. - Διαχείριση Απόδοσης Καταστήματος Coaching Προσωπικού Πωλήσεων για βελτίωση απόδοσης Επιθεώρηση Καταστήματος / Δικτύου Mystery Shopping
|