Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας προσφέρει σε όλους τους ενδιαφερόμενους νέο πρόγραμμα εκπαίδευσης με τίτλο: «Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Πράξη».
Το πρόγραμμα προσφέρει στους ενδιαφερόμενους τις απαιτούμενες γνώσεις για να αναπτύξουν τις ικανότητες που απαιτούνται για την προβολή και προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών, ψηφιακών καταστημάτων (e-shops), επιχειρήσεων και οργανισμών στο σύγχρονο ψηφιακό τοπίο. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να σχεδιάζουν, να υλοποιούν τις κατάλληλες στρατηγικές ψηφιακού marketing για επιχειρήσεις και οργανισμούς, τις σύγχρονες τεχνικές και μεθόδους ανάπτυξης διαδικτυακής προβολής, προώθησης και πωλήσεων και να μετρούν και αξιολογούν τα αποτελέσματα. Το πρόγραμμα έχει διάρκεια (3) μηνών, και πιο συγκεκριμένα 82 διδακτικών ωρών εκ των οποίων οι 47 ώρες αποτελούν πρακτική εξάσκηση.
Ειδικά για τα μέλη του Επιμελητηρίου, προσφέρεται έκπτωση 30% στα δίδακτρα προσκομίζοντας βεβαίωση φορέα ή αντίγραφο ταυτότητας μέλους. Το συνολικό́ κόστος του εκπαιδευτικού́ προγράμματος διαμορφώνεται στα 1000€ 700€.
Οι ενότητες του προγράμματος
1.Αρχές Ψηφιακού Μάρκετινγκ Σχεδιασμός website
2.Τεχνικές Search Engine Optimisation & Search Engine Marketing
3.Χρήση εργαλείων Email Marketing
4.Χρήση Εργαλείων Google Analytics και AdSense
5.Δημιουργία και ορθή χρήση λογαριασμών Social Media
6.Πιστοποίηση Google Ads Display Certification και
7.Google Ads Search Certification
Ενδεικτική́ Έναρξη εκπαιδευτικού́ προγράμματος: Οκτώβριος 2020
Ενδεικτική́ Λήξη εκπαιδευτικού́ προγράμματος: Δεκέμβριος 2021
ECTS: 5
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος θα απονέμεται «Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης» και Πιστοποιητικό Europass από το Κ.Ε.ΔΙ.Β.ΙΜ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Για εγγραφή στο πρόγραμμα και για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του Κέντρου Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας πατώντας ΕΔΩ
|