ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 28/02/08
Σεμινάριο για τις Δημόσιες Σχέσεις πραγματοποιήθηκε από το Επιμελητήριο Τρικάλων
Πραγματοποιήθηκε από το Επιμελητήριο Τρικάλων, το περασμένο Σάββατο 23 Φεβρουαρίου, στο ξενοδοχείο ΑΕΤΩΝ ΜΕΛΑΘΡΟΝ, σεμινάριο με εισηγήτρια την κυρία Γρατσάνη Σταματία και θέμα τις Δημόσιες Σχέσεις, η σημαντικότητα και ο λειτουργικός ρόλος των οποίων, αποτελούν πλέον αδιαμφισβήτητη παραδοχή για κάθε οργανισμό.Το κεντρικό μήνυμα του σεμιναρίου θα μπορούσε να συνοψιστεί στο εξής: το περιεχόμενο του θεσμού των Δημοσίων Σχέσεων είναι μια φιλοσοφία και ένας τρόπος ζωής που βασίζεται και δικαιώνεται μέσα σε μια επικοινωνιακή λειτουργία.Η θεματολογία που παρουσιάστηκε και συζητήθηκε, με ενεργητική συμμετοχή εκ μέρους των παρευρισκομένων, αφορούσε τα ακόλουθα ζητήματα: ορισμός, περιεχόμενο και ρόλος των δημοσίων σχέσεων, ομοιότητες και διαφορές με συγγενείς κλάδους όπως η διαφήμιση και η προώθηση πωλήσεων, η αποστολή των δημοσίων σχέσεων και η συστηματική καλλιέργεια και διατήρηση καλών σχέσεων με προσωπικό, αρχές, κοινότητα και μέσα ενημέρωσης, φορείς των δημοσίων σχέσεων και απαραίτητα προσόντα, τεχνικές προσέγγισης των διαφόρων ομάδων κοινού (εργατικό δυναμικό, καταναλωτικό κοινό, προμηθευτές, διαμορφωτές κοινής γνώμης κ.α.), εφαρμογή των δημοσίων σχέσεων και σχεδιασμός και οργάνωση δράσεων δημοσίων σχέσεων. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, τονίστηκε ιδιαίτερα η βασική αποστολή των δημοσίων σχέσεων, που είναι η επίτευξη της αποτελεσματικής επικοινωνίας και κατανόησης και συγκεκριμένα στον επιχειρηματικό χώρο η απόδοση στην επιχείρηση μιας κοινωνικής διάστασης. Οι δημόσιες σχέσεις μελετούν, σχεδιάζουν, προτείνουν και μεθοδεύουν την κατάλληλη λύση για κάθε σχετικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ένας οργανισμός. Στόχος τους είναι να χτίσουν και να διατηρήσουν την καλύτερη δυνατή εικόνα για μια επιχείρηση, προλαβαίνοντας και λύνοντας προβλήματα, δημιουργώντας και αξιοποιώντας ευκαιρίες, χρησιμοποιώντας πάντα μέσα και μεθόδους με επικοινωνιακό περιεχόμενο. Οι δημόσιες σχέσεις αποτελούν τη διαχείριση και διοίκηση της εικόνας, της φήμης και του καλού ονόματος μιας επιχείρησης. Επίσης, συζητήθηκε ο σύνθετος και δύσκολος ρόλος όσων ασχολούνται με τις δημόσιες σχέσεις, ο οποίος αφορά κυρίως την επικοινωνία με εσωτερικές και εξωτερικές ομάδες κοινού προκειμένου να αναπτυχθούν θετικές σχέσεις και να δημιουργηθεί συνοχή και συνέπεια μεταξύ των επιχειρηματικών στόχων και των κοινωνικών προσδοκιών.Το Επιμελητήριο Τρικάλων, ανταποκρινόμενο στις ανάγκες της σύγχρονης επιχειρηματικότητας για συνεχή ενημέρωση, θα συνεχίσει και θα διευρύνει τον κύκλο των σεμιναρίων του.
|