Με μεγάλη χαρά ο ΟΠΕ και ο Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος κ. Αλκιβιάδης Καλαμπόκης, ανακοινώνουν τη διάκριση που κέρδισε το “Taste like Greece” στην κατηγορία corporate design στη κορυφαία διοργάνωση στον τομέα του communication design, τα βραβεία red dot. Το brand implementation του “Taste like Greece” που εδώ και 9 μήνες αποτελεί την εθνική ταυτότητα των ελληνικών τροφίμων και ποτών, ξεχώρισε ανάμεσα σε 6.823 υποψηφιότητες από 43 χώρες.
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στο επισυναπτόμενο ενημερωτικό δελτίο του ΟΠΕ.
Σχετικά Αρχεία: